REGULAMIN SKLEPU https://spidersonline.pl
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Właścicielem sklepu internetowego SpidersOnline.pl jest
Michał Kluczny
ul. Heleny Mniszkówny 1A
95-082 Chechło pierwsze
NIP: 7312019987
REGON: 101747229
2. KONTO
Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.
Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta.
Plusem posiadania konta jest możliwość sprawdzenia historii zakupów, sprawdzanie statusu zamówienia, otrzymywanie newsletterów.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym:
a) dzięki założeniu konta z loginem i hasłem
b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta.
W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.
Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.
W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia.
Po przyjęciu zamówienia Klient niezwłocznie zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia.
Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy.
4. WARUNKI I TERMIN PŁATNOŚCI
Płatności można dokonać w następujący sposób:
- Płatność przelewem na rachunek bankowy
- Płatność PayU i BLIK
- Płatność PayPal (dla klientów zagranicznych)
Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu Sprzedawca nie gwarantuje dostępności towaru.
5. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do środy. Przesyłka realizowana jest w dniu kolejnym od dnia otrzymania przelewu. Transport odbywa się w postaci przesyłki paczką priorytetową (dostawcą jest Poczta Polska), która według firmy kurierskiej powinna być dostarczona w przeciągu 24 godzin do klienta. W momencie nadania przesyłki klient otrzymuje na zarejestrowany adres e-mail numer nadania przesyłki.
Zapewniamy profesjonalny i humanitarny transport. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłek w przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (np. bardzo wysokie lub niskie temperatury)
Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w naszym magazynie w Pabianicach (ul. Orla 6/8), w ustalonym wcześniej telefonicznie czasie.
Na terenie Polski gwarantujemy kupującemu dostarczenie żywego zwierzęcia (w przeciwnym wypadku sklep dostarczy kupującemu kolejne, żywe zwierzę ewentualnie zwróci należność). Przesyłki międzynarodowe nie podlegają gwarancji - wysyłka za granicę odbywa się na odpowiedzialność kupującego.
Nie realizujemy wysyłek za pobraniem!
6. REKLAMACJE I ZWROTY
W sytuacji kiedy zawartość przesyłki dotrze martwa należy niezwłocznie nas o tym poinformować. Warunkiem uznania reklamacji jest nagranie filmu z otwierania paczki na której wyraźnie widać jak zwierzęta są martwe. W przypadku uznania reklamacji wysyłamy przesyłkę ponownie, a w przypadku braku towaru proponujemy w tej samej kwocie inne produkty, bądź zwracamy należność na konto bankowe Klienta.
Nie przyjmujemy zwrotów żywych zwierząt.
Zapewniamy, że w naszej ofercie nie ma zagrożonych gatunków zwierząt.
Zapraszamy do udanych zakupów!